Stödmejl

Har du frågor och funderingar? Du får gärna kontakta oss via mejl.

 

Skriv till oss om du

  • är orolig för ditt mående, har jobbiga tankar kring mat, kropp och träning.
  • är orolig för någon som du tror eller vet har en ätstörning och vill få stöd och råd.
  • har frågor om ätstörningar som är kopplade till ditt arbete.

Det är våra lokalavdelningar som svarar på våra mejl och du får svar inom 2-3 arbetsdagar.
Vid storhelger och semestertider kan svarstiden bli något längre.

Vad gör jag om det inte finns någon lokalavdelning i den region jag bor i?

Om det inte finns en aktiv lokalavdelning i din region, välj den lokalavdelning som ligger närmast dig geografiskt.

Stödmejl under perioden 1 juni – 31 augusti

Under perioden 1 juni t.o.m. 31 augusti är det vårt Sommarstöd som svarar på stödmejl. Välj därför det översta alternativet i rullisten, Sommarstöd, när du använder formuläret.

Vill du ändå mejla till en specifik lokalavdelning går detta givetvis bra. Viktigt att tänka på att det under juni, juli och augusti är semestertider och det därför kan dröja innan du får återkoppling på ditt mejl.

Anmälan till stödmejl

Välj lokalavdelning

Välj

Vald lokalavdelning:


    Jag godkänner Frisk & Fris villkor.

    Fungerar inte formuläret som det ska?

    Det allra vanligaste felet att det inte går att slutföra ditt stödmejl är att du inte har godkänt att vår hemsida använder sig av ”kakor”.

    Ibland kan det även påverkas av vilken webbläsare du använder dig av.

    Om det inte går att skicka iväg ditt stödmejl, läs våra tips på vad det kan bero på och vad du kan göra.

    Tips om formuläret krånglar