Digitalt årsmöte i Stockholm – 29 april 2020

vita blommor 680×340

Medlemmar i lokalavdelningen är välkomna till Frisk & Fri Stockholms digitala årsmöte. Vi kommer gå igenom 2019 års verksamhetsberättelse och tillsätta ny styrelse för 2020.

Tid & plats

Onsdag 29 april 2020, kl. 17.30-19.30.
Digitalt möte – Möteslänk skickas till dig efter att vi fått in din anmälan.

Anmälan

Anmäl ditt deltagande på lokalavdelnings årsmöte till stockholm@friskfri.se senast den 22 april 2020.

Årsmöteshandlingar

Dagordning årsmöte Frisk Fri Stockholm 2020-04-29
Verksamhetsberättelse 2019 Frisk Fri Stockholm
Utfall Frisk & Fri Stockholm 2019
Revisionsberättelse 2019
Valberedningsförslag Frisk & Fri Stockholm 2020-04-29

Nominera kandidater till styrelse

Vi söker personer som vill vara styrelseledamöter eller valberedning i Frisk & Fri Stockholms lokalavdelning. Styrelsen väljs på årsmötet och uppdraget genomförs på ideell bas. Som för alla våra volontära uppdrag behöver du som tidigare varit drabbad ha känt dig frisk och fri sedan minst två år tillbaka. Som närstående ska du uppleva att den drabbade mår bra och att du inte behöver stöd för egen del just nu. Det är viktigt att du kan avsätta tid för att delta i de styrelsemöten som bestäms.

Är du eller någon du känner en lämplig kandidat? För nominering mejla gärna Stockholm styrelsens valberedning, Rebecka Wulfing, på stockholmvalberedning@friskfri.se.

Varmt välkomna

Postad 05 mars, 2020